Top
mkdf-team-image

Wojtek Staszewski

TRENER

51 lat, kreatywny trener lekkoatletyki, reporter Wysokich Obcasów Praca/ Gazety Wyborczej, współtworzył w Gazecie akcję Polska Biega. Zaopiekuje się twoją formą. Rozpisze profesjonalny plan treningowy. Poprowadzi kreatywny trening biegowy. Tylko nie proś go o zrobienie kanapek na drogę, bo w kuchni sobie radzi słabo.

mkdf-team-image

Kinga Staszewska

TRENERKA

40 lat, menedżer sportu, instruktorka fitness, instruktorka narciarstwa zjazdowego, narciarstwa wodnego, gimnastyki korekcyjnej oraz animacji czasu wolnego. Zadba o profesjonalny trening dla Ciebie, poprowadzi wspólny trening biegowy zarówno dla grup początkujących jak i zaawansowanych. Faktury wysyła na czas, bo jest zorganizowana, jak szwajcarska zegarynka.

Oferta

PRZESTAŃ BIEGAĆ, ZACZNIJ TRENOWAĆ
KS Staszewscy pomogą Ci na starcie.
Zapoznaj się z ofertą: trening biegowy dla początkujących, treningi biegowe dla zaawansowanych, treningi latania dla orłów 😉

trening biegowy dla początkujących

Opieka trenerska dla biegaczy

treningi biegowe Warszawa

Zajęcia biegowe dla firm i plany treningowe dla pracowników

Podaruj bliskiej osobie OPIEKĘ TRENERA z planem treningowym BON PREZENTOWY!

Blog

Blog o bieganiu i życiu codziennym - zapraszam 🙂

Liczydło biegowe

Wypełnij jedno z pól

10KM
Półmaraton
Maraton
Czas

::

::

::
Tempo

:

:

:
Liczydło biegowe 2012 © ksSTASZEWSCY.pl

Multimedia

bieganie w obiektywie

Oto mała szkółka biegania pod wspólnym tytułem BIEGAJ ZE STASZEWSKIMI

Zapraszamy do obejrzenia galerii

KS Staszewcy w Mediach

Nasi trenerzy

Kamil Krauze

Jarek Żórawski

Nasi partnerzy

z kim nam po drodze

Dlaczego warto biegać?

Ile jest powodów, żeby zacząć biegać? Miliony! W ankietach, które do nas przysyłacie widać najważniejsze: zdrowie, lepsza kondycja, idealna sylwetka, pokonywanie własnych barier, odreagowywanie stresów dnia codziennego. Są też motywacje sportowe: walka o nowe rekordy życiowe, powrót do formy po przerwie w bieganiu albo ``życiówka na 40. urodziny``. Żeby osiągnąć zamierzone efekty, należy biegać świadomie i regularnie a to bywa niekiedy problemem. I jeszcze z głową. Odpowiedzią na tego typu trudności jesteśmy my - KS Staszewscy.
Najbardziej lubimy, kiedy Podopieczni piszą po kilku miesiącach treningu pod opieką KS Staszewscy: ``Biegam teraz na treningach mniej, mam więcej czasu dla rodziny, ale mój trening jest urozmaicony i efekty są zaskakujące. Wczoraj zrobiłem życiówkę``.

Skąd brać motywację do biegania?

Dwa słowa dla początkujących. Masz dość siedzenia na kanapie, obraz pojawiający się w lustrze od pewnego czasu straszy Cię bardziej niż najgorsze horrory. Schody zawsze omijasz szukając windy nawet, jeśli miałbyś wejść tylko na pierwsze piętro. Aż postanawiasz: od jutra zaczynam biegać. Kupujesz najnowszej generacji buty sportowe, termoaktywną bieliznę - wychodzisz pobiegać. Następnego dnia pojawiają się zakwasy - tak naprawdę to mikrourazy, ale potoczna nazwa zakwasy się przyjęła, bo kiedyś myślano, że to wina kwasu mlekowego w mięśniach - więc odpuszczasz trening biegowy. Kolejnego dnia wpadają znajomi i nie masz czasu na bieganie. W piątek wracasz zmordowany z pracy i stwierdzasz, że pobiegasz jutro, ale jutro to sobota, więc uznajesz, że należy Ci się odpoczynek.
To znany scenariusz, który dotyczy wielu osób rozpoczynających bieganie. W regularnym bieganiu jednym z najistotniejszych czynników jest motywacja. Skąd ją brać? Są osoby, które motywację do biegania znajdują w sobie, staje się nią chęć pracy nad swoim ciałem, polepszenia zdrowia czy kondycji. Jednak wielu z nas potrzebuje motywacji zewnętrznej - osób, które będą je zachęcać do biegania. Taką osobą może stać się ktoś bliski, albo profesjonalny trener biegowy.
W KS Staszewscy prowadzimy grupowe treningi biegania, dzięki temu nasi podopieczni motywują się nawzajem do kolejnych treningów i coraz większych wyzwań. Mówimy na to Trening Wspólny, bo w grupie naprawdę wspólnie odczuwa się zmęczenie, ale też wspólnie przeżywa się radość po udanym treningu. Prowadzimy także obozy biegowe w Rabce-Zdrój, na które trener biegania - na ścieżkach biegowych w górach bardziej Wojtek, a na zajęciach wzmacniających w Parku Zdrojowym albo na stadionie bardziej Kinga - przygotowuje specjalny plan biegowy zakładający intensywniejsze bieganie i treningi. A wszystko dzieje się w otoczeniu gór, w lasach, na łąkach, nawet stadion jest w Rabce otoczony wzgórzami.

Biegasz, ale nie widzisz efektów?

Treningi biegania dają cały szereg korzyści: poprawiają wydolność płuc, sprzyjają zachowywaniu prawidłowej postawy ciała, wzmacniają serce, układ krążenia, układ immunologiczny, opóźniają procesy starzenia, powodują spalanie tkanki tłuszczowej. Pozytywnie wpływają na układ nerwowy, relaksują, pomagają uporać się z bezsennością, poprawiają skupienie, chronią przed demencją starczą i chorobą Alzheimera. Często trafiają do nas osoby, które biegają już od dłuższego czasu, jednak nie widzą u siebie tych wszystkich pozytywnych efektów. Dlaczego? Odpowiedź jest prosta: bieganie i trening to nie to samo. Biegać może każdy, lecz aby osiągnąć oczekiwane rezultaty trzeba wiedzieć jak prawidłowo biegać. Poza tym trening biegowy to nie tylko bieg sam w sobie, ale także zestaw ćwiczeń, które zwiększają skuteczność treningów oraz znacznie ułatwiają bieganie. Warto zadbać o prawidłową technikę, a w tym może pomóc profesjonalny trener biegania.

Po co jest potrzebny trener biegania?

Trener biegowy to osoba, która stworzy dla Ciebie plan biegania, zapewni Ci sprzęt potrzebny do ćwiczeń, pokaże jak je prawidłowo wykonywać, skoryguje błędy jakie robisz biegając, a przede wszystkim będzie Cię motywował do kolejnych treningów i podejmowania coraz większych wyzwań. Trener biegania musi być osobą posiadającą odpowiednie doświadczenie i wiedzę na temat biegania, anatomii i nieco psychologii - właśnie takich trenerów znajdziesz w KS Staszewscy.
Współpracę zaczynamy zawsze od ankiety, w której pytamy o twoje dotychczasowe treningi, wyniki oraz o plany, cele, realne możliwości trenowania. Każdy miesięczny plan treningowy zaczynamy od listu przewodniego - co robimy w danym miesiącu, dlaczego i po co. Bo praca trenera biegania, to nie wypisanie kilkunastu treningów do realizacji w ciągu miesiąca - tylko prawdziwa sportowa relacja trener-Podopieczny. W KS Staszewscy trener biegania zna i rozumie swojego Podopiecznego, cieszy się jego sukcesami i razem z nim przeżywa porażki. I układa mu ścieżkę do sukcesu.

staszewskibiega_ksstaszewscy
163
 Zdjęcia
444
 ludzie
559
 Następujący
Tak było w marcu’18 na mini-obozie biegowym. Uwielbiam to zdjęcie, my styrani podbiegami w brei, krajobraz polodowcowy. Tak będzie pewnie na mini-obozie w marcu’19. 🏃🏼‍♀️Zapisy otwarte: https://ksstaszewscy.pl/mini-oboz-2018/ 🏃🏼‍♀️A tu krótka literatura na blogu: https://ksstaszewscy.pl/mini-oboz-bedzie-w-marcu/ 🏃🏼‍♀️A kto powiedział, ze przy minus 5 nie jeździ się na rowerze? Na pewno Mały Yoda o tym nie słyszał. #mroz #rower #hardcoreowychlopczykMój syn ma na imię Yoda. Drugie imię. Jak to się stało, co na to Rada Języka Polskiego, a co USC - na blogu: https://ksstaszewscy.pl/maly-yoda-z-warszawy/ #staszewskibiega #ksstaszewscy #malyyoda #wyroznijsieDzisiejszy #parkrunursynów w obiektywie wolontariusza 😎 Na ostatnim zdjęciu asystent 😘 wsiada na rower 👍I ❤️ Veturilo. Roztrenowanie w drodze do pracy: #rowermiejski #warszawa #skarpawarszawska #przyrodawmiescie #ksstaszewscyWiesz, ze #roztrenowanie po sezonie to nie jest stracony czas? To szansa na nowe przyjemności. Radość z wykonania serii pompek na specjalnych uchwytach od @kinga_z_ks_staszewscy 😃 #bezcenne #bieganie #niebieganie #pompkiŁadniejsza twarz roztrenowania #niebiegamy #rower #randkazzonaWtorkowy #treningwspolny z #ksstaszewscy - na początek roztrenowania #tabata dla biegaczy. Tak skacze tylko #grupamlodziezy 🏃🏼‍♀️🏃🏻😃👍W drodze do pracy #roztrenowanie #rower #przyrodawmiescie